Майже 10% домашніх котів у Франції перехворіли на коронавірус

Біологи з Франції вивчили зразки крові понад двох тисяч кішок, Вони виявили, що приблизно кожна десята з них перенесла коронавірусну інфекцію...
Ілюстративне фото

Біологи з Франції виявили в ході вивчення зразків крові понад дві тисячі кішок, які мешкають на території Франції, що приблизно кожна десята з них перенесла коронавірусну інфекцію в перші два роки пандемії. Це вкотре підтвердило високу вразливість даних вихованців до COVID-19, пишуть дослідники у статті в електронній бібліотеці bioRxiv.

“Ми проаналізували понад 2 тис. випадково відібраних зразків крові кішок та приблизно 3,6 тис. проб крові собак, зібраних у ході планових візитів до ветеринарів. Проведений нами аналіз показав, що антитіла до коронавірусу були присутні в крові приблизно 5% собак та 10% кішок, що говорить про високу вразливість останніх до SARS-CoV-2”, – пишуть дослідники.

Коронавірус SARS-CoV-2, збудник хвороби COVID-19, може проникати в організм не тільки людини, а й багатьох інших ссавців. До них, як свідчать недавні досліди біологів та спостереження ветеринарів, входять макаки, норки, тхори та кішки, на яких інфекція діє майже так само сильно, як і на людину.

Коти та собаки активно заражаються COVID-19, проте поки що вчені не можуть точно сказати, як часто це відбувається.

Вчені виявили, що кішки на 75% частіше переносили більш важкі форми хвороби, які призводили до появи потужних нейтралізуючих антитіл. Що цікаво, вчені не зафіксували статевих та вікових відмінностей у частоті зараження кішок коронавірусом, що характерно для людини та інших приматів.

Читайте також: Собаки можуть з упевненістю на 92% ідентифікувати коронавірус.