Біля узбережжя Японії виявили дивну істоту схожу на дитинча панди

Вчені виявили, що ця істота, яка живе біля узбережжя японського острова, була новим видом після того, як аквалангісти опублікували його фотографії в мережі....
невідома морська істота
Фото: Наохіро Хасегава та Хіроші Кадзіхара

Вчені виявили, що цей скелет маленької панди, яка живе біля узбережжя японського острова, був новим видом після того, як аквалангісти опублікували його фотографії в мережі, повідомляє Livescience.

Скелет панди морський сквірт (Clavelina ossipandae) живе біля узбережжя Кумедзіми, Японія. Харчується планктоном та іншими дрібними органічними матеріалами. Він схожий на дитинча панди в костюмі на Хелловін, цей чарівний вид асцидій, або морських бризок, був вперше описаний вченими у 2024 році.

«Білі частини, схожі на кістки, — це кровоносні судини, які проходять горизонтально крізь зябра морських бризок. Чорні частини на голові, схожі на очі та ніс панди, — це лише візерунок, і ми не знаємо, в чому закономірність “, – сказав Наохіро Хасегава, дослідник з Університету Хоккайдо та співавтор дослідження, яке вперше описало вид у журналі Species Diversity .

Фотографії цих незвичайних тварин вперше з’явилися в мережі приблизно в 2017 році . Дослідники побачили фотографії, опубліковані дайвінг-центром, і зрозуміли, що вони можуть бути тим, чого вчені ніколи раніше не бачили. Потім дослідники проаналізували зразки, зібрані дайверами, і підтвердили, що це ніколи раніше не описаний вид.