В Індії знайшли понад 250 скам’янілих яєць титанозаврів

Вчені під час розкопок в Індії виявили 256 яєць, що скам'янілі, і більше 90 місць гніздування титанозаврів, вік яких становить близько 67 млн років...
В Індії знайшли яйця титанозаврів

Вчені Делійського університету під час розкопок в Індії виявили 256 яєць, що скам’янілі, і більше 90 місць гніздування титанозаврів, вік яких становить близько 67 млн років. Про це повідомила у п’ятницю газета Hindustan Times.

Стародавні скам’янілості знайдені відразу в трьох місцях в індійських штатах – центральному Мадхья-Прадеш та західному Гуджараті. За словами вчених, яйця титанозаврів виявлені у такій кількості вперше. “Ми побачили, що більшість яєць знаходяться в безпосередній близькості один від одного. Ймовірно, відклавши яйце, самка залишала його і не дбала про своїх дитинчат”, – розповів один із дослідників Гунтупаллі Прасад. За його словами, виявлено “найширше місце гніздування динозаврів”, воно займає відстань близько 900 км.

Результати розкопок виявили, що в Індії мешкало більше титанозаврів, ніж відомо раніше. Крім того, наявність такої великої кількості яєць на одній території свідчить, що ці динозаври гніздилися колоніями.

Титанозаври відносяться до роду рослиноїдних динозаврів, що жили у верхньокрейдову епоху. Вони жили на території нинішніх Азії, Африки, Європи та Південної Америки. У довжину титанозаври досягали 9-12 метрів, а їхня вага становила до 13 тонн.

Читайте також: Найбільша квітка, що збереглася в бурштині, віком 33 млн років.