Місія Virgin Orbit із розгортання супутників у космосі провалилася

Це завдало нищівного удару спробам Бренсона зламати космічну галузь Великобританії. Орбітальний космічний запуск стартував з Корнуолла відразу після 22:00...
Фото: news.sky

Орбітальний космічний запуск стартував з Корнуолла відразу після 22:00, повідомляє Daily Mail.

Команда, що стоїть за амбітним першим запуском у Великобританії, оголосила, що їм вдалося вийти на орбіту. Але через кілька хвилин вони сказали, що «аномалія» фактично завадила LauncherOne дістатися досить далеко в космос.

Британський астронавт Тім Пік назвав результат місії «розчаровуючим» і сказав: «Потрапити в космос важко, і цінні уроки будуть засвоєні».

Метт Арчер з британського космічного агентства заявив, що другий ступінь запуску зазнав «аномалії», причина якої з’ясовується.

«Насправді ракета не досягла необхідної висоти, щоб підтримувати свою орбіту або розгортати супутники, тому місія була невдалою», — сказав він журналістам у космодромі Корнуолл.

747, який отримав назву Cosmic Girl, злетів горизонтально з нового об’єкта, маючи ракету під крилом.

Ракета була успішно випущена з реактивного літака о 23:10 над Атлантичним океаном на південь від Ірландії на висоті 35 000 футів (приблизно 10 000 метрів).

Ракета несла дев’ять невеликих супутників, призначених для моніторингу оборони Великої Британії, тоді як інші були призначені для компаній, наприклад, тих, хто працює з навігаційними технологіями.

Мелісса Торп, керівник космопорту Корнуолл, сказала журналістам: «Я не збираюся брехати, це жахливо. Я абсолютно спустошена. Ми вклали в це серце і душу».

Це перший орбітальний космічний запуск з території Великобританії та перший міжнародний запуск компанії Virgin Orbit, заснованої британським мільярдером сером Річардом Бренсоном.

2000 людей були присутні на космодромі, офіційну пряму трансляцію заходу подивилися 75 000 глядачів.

Читайте також: Комета C/2022 E3 наблизиться до Землі вперше з часів існування неандертальців.

Головні новиниНаука і технологіїФото