6000-річний череп підтверджує легенду про стародавній народ – вчені

В Тайвані група дослідників виявила 6000-річний череп та стегнові кістки в печері які можуть довести існування стародавнього племені корінних народів...
Ілюстративне фото: ERR

Група дослідників з Австралії, Японії, Тайваню та В’єтнаму виявила 6000-річний череп та стегнові кістки в печері в гористій частині Тайваню, які можуть довести існування стародавнього племені корінних народів.

Про це повідомляє видання err.ee.

На Тайвані з покоління в покоління передавалися історії про племена невисоких темношкірих людей, котрі колись жили в гористій частині острова. Але досі не було жодних речових доказів їхнього існування. І ось тепер у ході нового дослідження вчені виявили в печері череп та кістки ніг, вік яких становить приблизно 6000 років. Іншими словами, вони належали людині, яка була тут до того, як прибули предки людей, які жили на острові.

Вивчаючи ДНК черепа, дослідники виявили, що вона близька до африканських зразків приблизно того ж періоду часу. Але вони також звернули увагу, що своїм розміром та формою знахідка нагадує череп негритосів, які жили у деяких частинах сучасної Південної Африки та на Філіппінах. Вивчення кісток, що залишилися у цих місцях, показало, що вони належали досить низькорослим людям із невеликим розміром тіла. Стегнові кістки, знайдені поруч із черепом, належали тій самій людині, що й череп – молодій жінці. За оцінками дослідників, її зріст становив приблизно 130 сантиметрів.

Дослідники припускають, що їхні знахідки підтверджують існування давніх людей на Тайвані, але не пояснюють, що могло статися з ними. Очевидно, вони зникли на той час, коли почали прибувати інші ранні австронезійські групи людей. Дослідники також зазначають, що згадки про маленьких темношкірих людей зустрічаються у документах династії Цінь. Більше того, фольклор, усіх, крім однієї з 16 австронезійських груп, що живуть сьогодні на Тайвані, зберігають історії, що описують маленьких темношкірих людей, які колись жили в горах. Однак дослідники відзначають, що такі історії різняться між групами, причому деякі вважають, що більш ранні люди були їхніми предками. Інші бачать у них колишніх ворогів. А одна із груп навіть стверджує, що знищила останніх давніх людей 1000 років тому.

Читайте також: У Португалії знайшли гігантський скелет динозавра.