Вчені з’ясували, звідки на Землі взялася вода

Вчені з Ліверморської національної лабораторії імені Е. Лоуренса пояснили появу води на Землі. Стаття американських фахівців була опублікована в Proceedings of the National Academy of Sciences, повідомляє Phys.org. Як...

Як відомо, система Земля-Місяць утворилася внаслідок зіткнення двох великих тіл на ранньому етапі історії Сонячної системи.

Незважаючи на те, що близько 70% поверхні Землі вкрито водою, загалом планета є відносно сухим місцем, порівняно з багатьма іншими космічними об’єктами. Відповідно до загальноприйнятої думки, нестача летких речовин (таких як вода) на Землі та Місяці була викликана сильним ударом, який виснажив запаси летких елементів.

Проте ізотопний аналіз місячного ґрунту показав, що космічні об’єкти, які зіткнулися мільярди років тому і сформували сучасну Землю та Місяць, мали дуже низький рівень летких елементів ще до удару.

“Земля або утворилася з водою, яку ми досі бачимо і використовуємо, або її вдарив якийсь об’єкт, що складався в основному з чистої H2O… Наше дослідження виключає метеорити або астероїди як ймовірні джерела води на Землі і вказує на варіант “народження планети з водою”, – заявив один із авторів статті, космохімік Грег Бреннека.

Таким чином, дослідники вважають, що вода була присутня на етапі формування Землі, а не була доставлена ​​пізніше об’єктами з космосу.